Štítky

pátek 9. ledna 2015

Vánoční...

 
atmosféra letos byla jiná než roky dřív....
Syn má už 4 roky a tak vše vnímá jinak, mnohem intenzivněji, vše zanechává více vzpomínek , prožitků....pro nás rodiče, také dostaly svátky úplně jiný rozměr, vše je čím dál více o dětech, o tom kouzle, o té chvíli, než o dárcích a pozlátku kolem. Přípravy probíhaly celkem normálně, jen jsem si letos se vším víc pohrála, dárky nakoupila u malopodnikatelů( úspěšně jsem se vyhla všem nákupním centrům) a snažila se spoustu věcí sama vyrábět. Prostě si to užít po svém, tak jak to mám ráda. Zbytečně jsem nezdobila, spíš jen lehce...Dala jsem si letos záležet na detailu, než na kvantitě. Nejvíce času mi letos asi daly zabrat vánoční papíry, malovala jsem je po večerech ručně a velikou odměnou pak byla radost babiček, když dárky nechtěly ani rozbalit. Celé svátky jsme pak trávili s malým po bruslácích, horách, divadle, procházkách a k radosti prcka nakonec i nasněžilo, takže došlo na sněhuláka i bobování. Já zapla do klidového režimu. Ani se mi nechtělo moc fotit a počítač jsem nezapla celé svátky. Takže príma relax........  :-)
 
 
všem Vám přeji krásný a šťastný rok 2015, hlavně ve zdraví.
Děkuji za vaši přízeň.
Snad mne brzy přejde nálada zda dál blogovat...
 
Přeji krásné dny
 
RADKA

 


































 


13 komentářů:

  1. Sleduji Radko tvůj blog pravidelně a mocccccc obdivuji. Nádherné foto i nápady. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno krásné, obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, musím napsat, že takhle krásně zabalené dárky..prostě nádhera..a i úžasné dekorace v bytě..a týpí nemá chybu..měj se moc hezky. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Radko, ty/Vy jsi talent, s kamarádkou jsme před vánoci zjistily, že tě obě sledujeme a obdivujeme (já znám jednu a ta je tak šikovná, a já znám taky jednu..... a byla jsi to ty:-)). Taky jsem vyráběla vlastní papír, ale to tvé balení je úplně někde jinde. :-) A gratuluji k článku v MB. To bylo pro mě z celého časopisu to nej. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Radko moc ráda sleduji tvé tvoření.Jsi úžasná!Hezký víkend Vera

    OdpovědětVymazat
  6. Raduško...překrásné balení dárků, je vidět tvá usilovná tvořivá práce.
    A...prosím...NEPŘESTÁVEJ BLOGOVAT!
    Přeji fajn víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Ty dárky nemají chybu, Ráďo!!! A ta vánoční atmosféra u vás - jedním slovem nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Naadhera! Nemam slov! Proste wooow:-) a teepee je bozi! To bych taky pro nasi Julcu chtela usit, az bude vetsi... Uzasna inspirace, dekuji!!!! Viola

    OdpovědětVymazat
  9. Radka ja som na váš blog narazila vďaka Marianne Bydlení, a odvtedy si rada zájdem k vám na virtuálnu návštevu, ste pre mňa veľkou inšpiráciou, a hoci nie som tak šikovná v kreslení ako vy, vianočné vankúše som nakoniec zvládla, prajem všetko dobré a pozdravujem zo zasnežených Tatier :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Radi, to je nádhera! Krásné Vánoce jste měli...Krásný celý nový rok přeji! :)) Evi

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Radko, to ať Vás ani nenapadne, že byste přestala blogovat :-) Moc by mně Váš blog chyběl...jste pro mě velkou inspirací. Vaše Vánoce byly nádherné...moc krásné fotky.
    Mějte se moc hezky.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. I já se musím přidat k velké pochvale. A to si myslím, že jsem hodně náročná na balení dárků, ale tyto dárky je v podstatě škoda rozbalit, jak jsou krásně zabalené a dekorované. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  13. Radko jdu poprosit, je někde na netu postup jak ušít teepee, nebo jste si to ušila bez návodu? chtěla bych ho ušít pro vnučku,ale hledám na netu už hodinu a návod jsem nenašla, tak jsem si vzpomněla,že vy ho máte někde na blogu moc krásný a našla ten článek:) děkuju moc Káťa

    OdpovědětVymazat